BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 20, 2009

OPEN ORDER FOR CHEESECAKE & EGG TART

Malam tadi dapat sms dari my loyal customer kak shima.kali ni nak order ciskek pulak.katanya nak fully cheese dan nak pekat2.ha tu dia.memang dah lama saya sendiri teringin nak makan ciskek.mak pun dah beberapa kali request.so minggu ni bolehla buat ciskek.Hari ni pulak saya nak buat egg tart.Ada tempahan dari miss stephanie.Ha egg tart pun dah lama tak buat.memang tertunggu order egg tart ni.al maklum lah saya kan masih baru dalam bidang ni.Jadi order tu jarang-jarang + plus saya ni bekerja sepenuh masa.kalau fulltime bakers memang dah lama saya join class baking.Memang teringin nak improve kan lagi skill ni tapi memandangkan masa yang terhad dan kerja yang tidak menentu masa jadi sukar lah nak join class.Insyaallah kalau ada kemahuan di situ ada jalan (ni lah pesanan kak zaty pekan suatu masa dulu bila saya mengadu tak punya masa nak join class beliau).Setakat ni baru sekali join class beliau.Insyaallah tahun depan nak join lagi.

Jadi ada sesiapa yang nak order ciskek atau egg tart minggu ni?Kalau ada bolehla email atau sms ye.Sepatutnya minggu ni adalah minggu rest tapi memandangkan loyal customer nak order ciskek so kita open order secara tak langsung.



 pic taken from NESTLE







p/s-->>pic ciskek xpernah ambik sb
            mg xpenah sempat.cepat betul lesap.

No comments:

Post a Comment