BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 6, 2010

we're back!!

Assalamualaikum kepada semua pengunjung.......

Wuarghh...lama giler rasanya dah tak update blog ni.maklumlah saya sibuk menguruskan persiapan pertunangan yang berlangsung baru-baru ni. Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar sekali. Doakan yang terbaik untuk kami berdua yer.Ok memandangkan saya sendiri yang menyiapkan hantaran cupcakes untuk en tunang maka dengan itu banyak order yang terpaksa saya tolak secara baik kerana saya bergerak secara solo..tiada pembantu.jadi masa selama sebulan itu saya penuhkan dengan persediaan majlis tersebut. Seminggu sebelum majlis pula saya sibuk menguruskan persiapan cupcake sebanyak 200 pcs untuk tetatmu sebagai doorgift. Memanglah sangat penat tapi nasib baik kakak sulung saya ada membantu. Beliau juga menjalankan perniagan online cupcake.Jom terjah SINIJom tengok apa yang menarik!

















OK ni lah antara kebizian saya minggu lepas. Tema white and pink.Tetibe macam jatuh cinta pulak dengan color nih.kebetulan jugak bunga hantaran color pink.hiks....

BUTTER CUPCAKE
25 PCS
GUMPASTE+FONDANT











No comments:

Post a Comment