BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 11, 2010

kepada semua pengunjung.....

Salam
Kepada semua pengunjung laylacupcakes, saya mohon jutaan kemaafan jika terdapat email anda yang tidak berbalas. Saya mohon untuk semua yang telah email bertanyakan harga dan sebagainya supaya terus menghubungi saya seperti nombor yang tertera di sebelah. Buat masa sekarang saya sedang bercuti panjang dan agak sukar untuk online sepanjang tempoh saya bercuti. Namun jika terdapat tempahan dari anda saya masih boleh terima sepanjang tempoh saya bercuti. untuk bulan 5 ini tempahan hampir penuh,jika masih ada yang berminat,masih boleh saya selit2kan lagi order anda.
*
*
*
*
*
*
Pada yang telah menempah dan tidak dapat saya update kan di sini saya mohon maaf juga..masalah dengan kabel camera yg dah rosak pulak. jadi terpaksa la diperam dulu.hihi.
*
*
*
*
*
Sehingga berjumpa lagi di lain entry..
Salam sayang frm laylacupcakes....

No comments:

Post a Comment