BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 18, 2010

MU for BF?

Salam

Aiseh ntah mcm mana saya boleh lupa order yang satu ni. tempahan dari kawan u adik perempuan saya di unisel. kebetulan mak n abah ke sana utk ambik adik saya yang balik cuti sem so kawannya selit la tempahan cupcakes MU ni. accessories football ni memang takde dlm tangan saya masa ambil tempahan ni. Nak cari di temerloh memang takde, nak ke kl pulak tak sempat dah. Jadi kaedahnya sms kak aimi dan nasib baik kak aimi ada extra satu..tq kak!




Cupcakes untuk teman lelaki tersayang?mungkin...si penempah ni beriya nak saya letakkan tiang gol ats kek...kesian pulak kalau tak dpt tunaikan permintaan dia..harap adik suka yer!! thx jugak pada nana yg recommend kan kakak dia pada kawan2 =)

*
*
*
*
*
*
*
*

1 comment: