BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 10, 2010

anniversary cuppies

Salam.

Sangat sedih bila semua gambar cupcakes ni dalam camera saya telah di 'delete' oleh adik bongsu saya yang saya kira sangat nakal. habis semua gambar yang tak sempat saya upload di sini telah dibuang. nak marah pun tak guna dah kan?lagi pun masa dia pegang camera tu,saya tengah sibuk shooting untuk program keusahawanan.eh betul ke ejaan tu?hiks.. ok cerita pasal shooting tu nnt kemudian saya buat entry special eh. sangat seronok tau!

okeh tempahan kali ni datangnya dari adyba. tak silap saya dia ni ex student sek.tek sama dengan adik saya dulu. buat tempahan pun melalui fb je kan dyba! tempahan cupcakes ni khas sempena anniversary mak dan abah dyba. syukur sangat dyba suka dengan cupcakes ni!


maaf la gambar ada satu je.ni pun ihsan dari camera handphone.tak berapa nak clear sangat kan?first time buat corak henna tu. selama ni terigin sangat nak buat. kene practise lagi sb macam senget benget je tu. lupa nak tulis '22nd'...

25pcs cupcakes choco moist (promotion price)

topping buttercream

*
*
*
*
*
*
*

No comments:

Post a Comment