BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 10, 2010

~TEMPORARILY CLOSED~

Salam.

Hai,harap semua sihat belaka yer! sebelum saya membuat sedikit pengumuman di sini, saya ingin meminta maaf kepada para pelanggan yang tidak dapat saya terima tempahan anda pada bulan hadapan(Julai) dan seterusnya. Kepada yang sudah bank in deposit untuk tempahan hujung bulan ini dan awal bulan Julai inyaallah saya akan siapkan tempahan anda sebaik mungkin. Sementara waktu ni saya tidak dapat menerima tempahan  anda kerana ada perkara yang lebih penting perlu saya uruskan dalam jangka masa 4-5 bulan ini. Besar harapan saya jika mendapat kerjasama dari anda semua supaya tidak menelefon atau sms (bertanya) jika telah membaca pengumuman ini. Isyaallah operasi dapur laylacupcakes akan berjalan seperti biasa pada bulan Disember jika diizinkan-Nya. Doakan yang terbaik untuk kami ye!

Saya juga tidak dapat meneruskan perniagaan biskut raya pada tahun ini. Harap maaf. Oleh itu dengan ini secara rasminya saya gantung apron "buat sementara waktu"

*
*
*
*
*
*
*

No comments:

Post a Comment