BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 5, 2011

Saya mengilang?ada sebab..

Salam..

Macam chipsmore kan saya ni?sekejap menghilang pastu muncul semula, sekejap lagi timbul, sekejap lagi tenggelam semula...biasalah bisnes sekarang ni merundum sb perubahan tempat dan sebagainya.dulu kalau tinggal di mentakab tempahan kek dan cupcakes rata2 kita terima dari sekitar KL, temerloh, jerantut, jengka dan lain-lain. Marketing pun senang nak buat sb masyarakat sekitar mudah menerima kelainan dan berani mencuba tapi berbeza di sini. Setelah hampir 3 bulan menetap di rompin suasana nyata berbeza. Kat cni cupcakes pun tak semua yang kenal. Bila kita bagi tahu harga pule ramai yg mengeluh. Bahan2 mentah susah nak dapat kat sini. Kalau ada tempahan kene teliti betul samada bahan2 mudah didapati atau sebaliknya. Kalau tak terpaksa la turun ke kuantan untuk beli stok barang. Perjalanan ke kuantan ambil masa 2 jam. Tapi tu lah pepatah 'nak seribu daya taknak seribu dalih'....kalau bersungguh-sungguh pasti ada caranya untuk memikat hati pelanggan...

alamak macam buat karangan plak kat atas..hehe.ok kat bawah ni saja nak memeriahkan blog. Pizza ni dah lama buat utk memenuhi permintaan kakak ipar n adik ipar. so kita pun buat la...Siapa yang berminat boleh inbox untuk harga ok..daaa




















No comments:

Post a Comment