BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 5, 2010

Laylacupcakes is back - wedding cake

Salam & Selamat Sejahtera...

Setelah sekian lama tidak megupdate blog ini,alhamdulillah akhirnya hari ni tergerak juga hati ni nak berkongsi sedikit dengan anda apa yang berlaku sepanjang laylacupcakes ini menyepi. Syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurnia-Nya saya kini bergelar isteri kepada suami tercinta iaitu Muhamad Zamri Kamal pada 09 Oktober 2010. Sudah hampir 2 bulan melayari bahtera perkahwinan baru hari ini saya berkesempatan nak memasukkan entry yang tertunggak. Harap semua pengunjung tak marah ye. Banyak hutang entry tak bayar lagi ni.

Oleh itu untuk memulakan entry yang terbaru ni saya mulakan dahulu dengan entry mengenai kek perkahwinan yang saya buat sendiri untuk 'BIG DAY' saya.


Warna tema semestinya pink sebab saya memang giler pink!








No comments:

Post a Comment